Є лише одна поважна причина запізнитися на роботу – зайти до школи.
Сб, 04.05.2024, 09:25
Харківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 119 Харківської міської ради Харківської області
 Визнана атестованою з відзнакою із загальним коефіцієнтом результатів діяльності 54,13 (високий рівень)
| RSS
 
Методичне об'єднання учителів фізичної культури та предмету "Захист Вітчизни"
 
ЛУНІНА ЛАРИСА ГРИГОРІВНА -
 
учитель фізичної культури, учитель вищої педагогічної категорії, учитель методист, Відмінник освіти України, нагороджена грамотами Міністерства освіти і науки України, Головного управління освіти і науки Харківської державної адміністрації, управління освіти Департаменту з гуманітарних питань Харківської міської ради, управління освіти Орджонікідзевської районної  в місті Харкові ради. Постійно підвищує свій педагогічний рівень, її учні постійні призери районних та міських змагань з різних видів спорту. Досконало володіє комп'ютером, веде свою гілку в Одноклассниках та Вконтакте.
 
 
 
 
 
 
ГУБА ФЕДІР МАКСИМОВИЧ -
 
учитель предмету "Захист Вітчизни", учитель вищої педагогічної категорії, має друковані роботи в фахових журналах з методики викладання предмету "Захист Вітчизни", веде шкілький гурток "Влучний стрілець", його учні постійні переможці у районних та міських змаганнях з прикладних видів спорту
 
 
 
 
 
 
 
ПАЛЯНИЧКО ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ -
учитель фізичної культури, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії, закінчив Харківський  державний педагогічний університет ім.Г.С.Сковороди, постійно підвищує свій науково-теоретичний та методичний рівень, добре володіє навчальним матеріалом. Ефективність уроків досягається вдалим підбором методичних форм та методів, кожен з яких дає можливість досягти результативності навчання та виховання. Відмінно володіє показом, після якого учні намагаються копіювати вчителя. У 2001 році став переможцем міського конкурсу „Учитель року” у номінації „Учитель фізичної культури”. У цьому ж році відкрив тренажерний зал для більш якісного розвитку сили у юнаків. Приймає участь у спортивному житті школи та району. У 2002 році став переможцем змагань з гіревого спорту серед вчителів міста. У 2003 р. школа посіла 2 місце у районній спартакіаді. У 2004 р. стала першою серед шкіл району у спартакіаді
 
 
 
 
ПРОКОПЧЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА-
учитель фізичної культури, спеціаліст другої кваліфікаційної категорії, закінчила Харківський державний інститут фізичної культури, досконало знає свій предмет, уміло застосовує нестандартні методи навчання, впроваджує нові передові методи роботи. При плануванні уроків враховує вікові та індивідуальні особливості учнів. Працює над проблемою „Розвиток гнучкості і швидкісно-силових якостей в учнів середнього шкільного віку”. Учні успішно виконують спортивні нормативи. Неодноразово були переможцями міських змагань. Докладає зусиль для покращення викладання фізичної культури.
 
 
 
 
 
 

Методичне об'єднання учителів початкових класів
 
БОЖКО ІРИНА ВАСИЛІВНА -
читель початкових класів, учитель першої кваліфікаційної категорії, закінчила Харківський педагогічний коледж, Харківський державний університет. Працює в ХСШ № 119 з 2000 р. Сумлінно виконує свої посадові обов’язки, відповідально ставиться до підготовки і проведення уроків за сучасними вимогами. Зарекомендувала себе, як ініціативний, творчий педагог. При плануванні уроків враховує вікові та індивідуальні особливості учнів, ретельно добирає форми і методи пояснення нового матеріалу, закріплення розвитку знань. Забезпечує високий рівень виховання і навчання учнів. створює умови для розвитку дитячої творчості, добрих взаємин у колективі. Вчитель працює над проблемою „Формування пізнавальної активності учнів у процесі спільної ігрової діяльності”. Зробила системний підбір екологічних ігор, ребусів, загадок, кросвордів до відповідних тем з математики, природознавства, читання. Веде послідовний тематичний облік з кожного предмета, що підвищує якість знань учнів. учитель постійно займається самоосвітою. З 05.06 по 16.06.2000 р. навчалася у харківському обласному інституті удосконалення вчителів із спеціальності „Викладач ОБЖ”. З листопада 2000 р. до квітня 2001 р. навчалася в педмайстерні НМПЦ управління освіти для вчителів початкових класів з українською мовою навчання за темою „Шляхи оптимізації вивчення української мови в початковій школі”. Має друковані роботи у фахових журналах
 
 
ЮЩЕНКО ІННА ВОЛОДИМИРІВНА -
учитель початкових класів, закінчила Харківське педагогічне училище. Харківський державний педагогічний інститут ім. Г.С.Сковороди, учитель вищої кваліфікаційної категорії. Працює в ХСШ № 119 з 2001 р. Учитель майстерно володіє методикою викладання в початкових класах і систематично підвищує професійний рівень. Кожний урок визначається високою підготовкою, чіткою продуманістю. При плануванні уроків враховує вікові та індивідуальні особливості учнів, ретельно добирає форми і методи пояснення нового матеріалу, закріплення, розвитку знань. Вчитель використовує прийоми роботи, які активізують розумову діяльність молодших школярів (проблемні бесіди, елементи інтерактивного навчання, творчі завдання, завдання з логічним навантаження та ін. ). Працює над проблемою екологічного виховання на уроках в початкових класах. Зробила системний підбір екологічних ігор, вікторин, загадок, прислів’їв до відповідних тем з природознавства. Розробила систему інтегрованих уроків (природознавство, читання, математика, образотворче мистецтво, екологія). Уроки відзначаються науковістю, емоційністю. Забезпечує міцні знання учням. Систематично проводить виховну роботу з учнями та батьками, залучає батьків до співпраці. Має друковані роботи у фахових журналах..
 
ВЕРЕМКО НІНА ЄВГЕНІВНА-
учитель початкових класів, закінчила Харківський державний педагогічний інститут ім. Г.С.Сковороди, учитель першої кваліфікаційної категорії. Працює в ХСШ № 119 з 1997 р. За цей час показала себе як відповідальний, працьовитий педагог. В своїй роботі користується сучасними програмами, технологіями, вимогами до підготовки і проведення уроків. Сумлінно виконує свої посадові обов’язки. Творчо підходить до планування уроків, враховує вікові та індивідуальні особливості учнів, ретельно добирає форми і методи пояснення матеріалу, закріплення, розвитку умінь, знань, навичок. Використовує прийоми роботи, які активізують розумову діяльність школярів. Особливу увагу звертає на культуру мовлення, навички спілкування учнів, систематично проводить словникову роботу на уроках читання і української мови. На уроках математики розвиває логічне мислення учнів, формує обчислювальні навички, пов’язує матеріал із життям. Учитель має достатній рівень науково-теоретичної та методичної підготовки. Працює в тісному контакті з вчителями і батьками.
 
 
 

Методичне об'єднання учителів української мови та літератури
 
ТОПЧИЙ ТЕТЯНА АНТОНІВНА
Учитель вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, відмінник освіти України, нагороджена грамотами Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти.
Працює в спеціалізованій школі № 119 м.Харкова з 1981 р.Творчий учитель, її уроки відрізняються чіткою організацією навчально-виховного процесу. Особливу увагу приділяє активізації пізнавальної та мислительної діяльності учнів. На уроках учителя панує атмосфера взаємоповаги, підтримки, намагається створити для кожного учня ситуацію успіху. Дає глибокі та міцні знання. Її учні систематично посідають призові місця на районних та обласних олімпіадах, міських і міжнародних конкурсах знавців української мови. Активно впроваджує передові педагогічні технології, елементи інтерактивного навчання, проводить практичні семінари для молодих учителів та практикантів-філологів ХНУ ім.Каразіна. Велику увагу приділяє особистісно орієнтованому навчанню, формуванню в учнів почуття національної гідності, активної громадянської позиції. Співробітничає з видавництвами „Торсінг” та „Фавор”, є автором друкованих матеріалів: „Заліковий зошит. Рідна мова. 8 клас”, „Тематичне оцінювання. Українська література 6 клас” за який нагороджена Дипломом І ступені на ХІV обласній виставці-ярмарку педагогічних ідей і технологій. Протягом 15 років керує районним методичним об”єднанням учителів української мови та літератури. Як класний керівник докладає багато зусиль, щоб сформувати згуртований дитячий колектив, виховує почуття відповідальності, товариськості та взаємодопомоги.
 
ГОЛЬЦЕВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА
Учитель першої кваліфікаційної категорії Гольцева Н.М. працює з 2005 року. Має ґрунтовну наукову і теоретичну підготовку, в достатній мірі володіє методикою викладання української мови та літератури. Ефективно використовує форми диференціації. Основні методи роботи: проблемні завдання, моделювання ситуацій, групова робота. Розвиває пізнавальний інтерес учнів. Як класний керівник проводить різну за формами і змістом роботу з учнями і батькам: виховні заходи, екскурсії, круглі столи, анкетування. У ставленні до учнів поєднує доброзичливість і вимогливість. Користується повагою учнів і батьків.
 
 
 
 
 
 
 

Методичне об'єднання учителів суспільно-природничих дисциплін
 
НІКОЛАЄВА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА
Учитель вишої кваліфікаційної категорії, учитель методист, нагороджена значком „Відмінник освіти України”, грамотами Міністерства освіти. Проводить уроки на високому науково-методичному рівні, впроваджує в навчально–виховний процес прогресивний педагогічний досвід, бере активну участь в його поширенні, надає практичну допомогу у становленні молодих педагогів. Тема, над якою працює вчитель: „Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках історії”. В цьому контексті особливу увагу приділяє використанню технології критичного мислення та проектній діяльності учнів з оволодіння оперативними знаннями в процесі соціалізації. Приділяє увагу позакласній роботі з учнями, організовує та проводить екскурсії, виховні заходи, тренінги, проводить просвітницьку роботу на батьківських зборах. Постійно працює над поповненням матеріальної та методичної бази кабінету, підвищує свій професійний рівень, педагогічну та методичну майстернісність: 2007 р. – закінчила навчання у системі підготовки екзаменаторів із зовнішнього незалежного оцінювання з історії Українського центру оцінювання якості освіти – отримала відповідний сертифікат. 2007-2008 р.р. – приймала участь в апробації електронних засобів навчального призначення для загальноосвітніх навчальних закладів Інститутом інноваційних технологій – електронні підручники та атласи з історії України та всесвітньої історії для 10-11 класів. 2008 р. – відвідувала майстер-клас академіка Російської академії освіти, доктора педагогічних наук, професора М.М.Поташніка «Урок ХХ1 століття» - отримала відповідний сертифікат. 2008-2009 н.р. відвідує постійно діючий майстер-клас «Компетентнісно-орієнтоване навчання» З 1996 року очолює роботу методичного об’єднання вчителів історії Орджонікідзевського району. У процесі роботи проводила засідання, на яких розглядались нормативно-правові документи щодо організації навчального-виховного процесу в школах району, актуальні проблеми методики викладання історії в сучасних умовах. Відвідувала уроки і позакласні заходи учителів району, спрямовані на обмін досвідом, колегіальну взаємодопомогу в роботі. Команда району постійно утримує друге місце за результатами Ш етапу Всеукраїнської олімпіади з історії серед районів Харківської області. Учні, яких навчає учитель, постійно посідають призові місця на учнівських олімпіадах різного рівня. Крім того, кожен рік приймають активну участь в тематичних турнірах та конкурсах. Виступала на педагогічних радах в школі та на обласному методичному об’єднанні учителів історії з питань роботи з обдарованими дітьми. Активно співробітничає з редакцією „Ранок”: працює в якості рецензента підручників, дидактичної літератури з історії.
 
ПОГРЕБНЯК ОЛЕНА ІВАНІВНА
Учитель вишої кваліфікаційної категорії
Очолює методичне об'єднання вчителів суспільно-природничих дисциплін. Як голова методичного об'єднання вона створює сприятливі умови для роботи вчителів, знайомить з інноваційними методиками, технологіями і формами організації сучасного уроку. Багато років працює над нестандартними уроками, а останні три роки працює над проблемою «Розвиток критичного мислення учнів на уроках географії як засіб формування основних компетентностей». Учні виявляють пізнавальний інтерес, а учитель дає не тільки знання, але й навички спілкування, співпраці, допомоги, поваги, етичної поведінки. Різноманітні уроки Погребняк О.І. допомагають розвивати логічне мислення учнів, а також: мовлення і світогляд. Її учні кожен рік стають переможцями II етапу Всеукраїнської олімпіади з географії та економіки, переможцями заочної обласної олімпіади з геології, в 2009 році її учениця стала переможницею конкурсу МАН. Через свої уроки, творчі роботи Олена Іванівна знайомить учнів з найдивовижнішою природою своєї країни, міста. Продовжує цю роботу і в позаурочний час: допомагає вивчати та спостерігати за природою навколишніх місць під час екскурсій на природу, в музеї. Як класний керівник вона знайомить учнів з творчістю майстрів сцени харківських театрів та художнього мистецтва. Людина енергійна, доброзичлива, комунікабельна, завжди повна нових ідей, творчих пошуків. Погребняк О. І. користується заслуженою повагою серед учителів, учнів, батьків. Учитель працює над підвищенням професійної майстерності, в 2009 році брала участь в районному конкурсі „Освіта-2009”

Методичне об'єднання учителів іноземних мов
 
Ковриго Світлана Борисівна
працює в спеціалізованій школі № 119 м.Харкова з 1973 р., випускниця ХСШ № 119, учитель доцільно апробує та впроваджує передові педагогічні технології, елементи інтерактивного навчання, спрямовує роботу учнів на творче опрацювання тем, які вивчають, втілює в навчально-виховний процес результативні методи та прийоми розвитку здібностей учнів, забезпечує умови для самореалізації особистості кожної дитини з урахуванням її індивідуальних можливостей, використовує різі форм роботи – фронтальну, групову, парну, хорову. Її уроки сприяють формуванню міцних навичок учнів, засвоєнню ними мовного матеріалу, мають комунікативну спрямованість. Педагогічне самовираження Ковриго С.Б. полягає в постійній творчості, ретельному диференційованому доборі учбового матеріалу, вмінні прогнозувати подальші можливості розвитку здібностей учнів. Учні посідають призові місця у районних, обласних та республіканських олімпіадах з іноземної мови, на захисті дослідницьких робіт МАН, конкурсах різного рівня, успішно навчаються на факультетах іноземних мов ХНУ, ХДПУ, працюють учителями іноземної мови, а також, навчаючись у вузах міста, вони завжди проявляють найкращі знання англійської мови. Ковриго С.Б. має друковані роботи у науково-методичному журналі „Англійська мова та літератури”. Їй притаманне високе почуття відповідальності. Чуйна, доброзичлива, добра.
 
МАТЯШ ОЛЕСЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
Має стаж педагогічної роботи 22 роки, кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії».
За період роботи проявила себе різнобічно досвідченим вчителем, який володіє інноваційними освітніми методиками і технологіями, використовуючи та активно іх поширюючи у професійному середовищі. Застосовуючи нестандартні форми проведення уроку та користуючись оригінальними, інноваційними ідеями, розвиває у дітей пізнавальний інтерес, логічне мислення і світогляд. Учні на заняттях емоційні, активно сприймають не тільки навчальний матеріал, але і культуру спілкування. 
З 2008 року очолює районне методичне об’єднання вчителів англійської мови. Як глова методичного об’єднання вона створює сприятливі умови для роботи вчителів, знайомить з інноваційними методиками, технологіями і формами організації сучасного уроку, здійснює науково-методичну і науково-дослідницьку діяльність, має власні методчні розробки та друковані роботи.
Досвід роботи був узагальнений методичною радою управління освіти Орджонікідзевської районної в місті Харкові ради 
У 2006 році у видавництві «Основа» вийшов методичний посібник «Готуємось до ДПА» для учнів 9х класів, а у 2009 році – «Поурочне планування уроків англійської мови для 5 загальноосвітніх класів за підручником О.Карп’юк».
Системно використовуючи передовий педагогічний досвід, вчитель впроваджує Європейське мовне портфоліо серед учнів 7 – 11 класів.
У 2010 році на серпневому обасному засіданні керівників методичних об`єднань вчителів іноземної мови презентувала досвід роботи вчителів іноземних мов ХСШ №119 за темою «Комунікативно-когнітивні підходи до викладання іноземної мови як чинник розвитку відносин співпраці в системі учень-вчитель».
Протягом трьох років є наставником студентів – практикантів ІІІ – ІV курсів факультету іноземної філології Харківського Гуманітарного педагогічного інституту та Харківського Педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди.
Людина комунікабельна, доброзичлива, енергійна, завжди повна новіх ідей, творчих пошуків. Проводить велику виховну роботу та має досвід з організації самоврядування учнів. Працює у тісному контакті з сім’єю, консультує батьків з питань освіти та виховання дітей. Матяш О.О. користується повагою і авторитетом серед учнів і колег.
 
ДАНЧЕНКО ТАМАРА ОЛЕКСАНДРІВНА
Має педагогічний стаж 32 роки, кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії».
Має високу теоретичну підготовку, добре володіє методикою викладання. Уроки проводить на високому науковому та методичному рівні, головне місце в них займають різноманітні види мовленнєвої діяльності. Уроки учителя відзначаються високою організацією навчально-виховного процесу, активністю усіх учнів, використанням різних форм роботи – фронтальної, групової, парної. Уроки сприяють формуванню в учнів навичок самостійного опанування знаннями та застосування їх на практиці, засвоєнню ними мовного матеріалу, мають комунікативну спрямованість. На уроках панує атмосфера заохочення, підтримки, віра в учня і його можливості. Лексично-граматичний матеріал засвоюються учнями шляхом використання різноманітних тренувальних вправ актуального характеру. Розроблені завдання для індивідуальної роботи з урахуванням диференціації.
Є автором підручника «Французька мова для економічних факультетів фармацевтичних вузів», який вийшов друком у 2002 році та французьсько-українського та українсько-французького нового словника.
Проводить нестандартні уроки, впроваджує різноманітні методи навчання, забезпечує учнів глибокими знаннями. Учні займають призові місця на районних та обласних олімпіадах. Володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями активно їх використовує та поширює у професійному середовищі. Впроваджує сучасні форми та методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечує формування самостійності учнів.
Є ініціатором проведення вікторин, конкурсів, ігор, організованих підчас тижня іноземних мов у школі. Вчитель має високий рівень загальної культури, користується повагою колег, учнів, батьків.
 
ТАРАН ВІКТОРІЯ ЄВГЕНІВНА
учитель англійської мови, має стаж педагогічної роботи 10 років, кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії».
забезпечує високий рівень планування і здійснення навчально-виховного процесу з урахуванням індивідуальних особливостей учнів, їх здібностей. Учні виявляють підвищений інтерес до вивчення англійської мови на уроках та в позаурочний час. Використовуються різні форми роботи – фронтальні, групові, парні, хорові.
Уроки сприяють формуванню міцних навичок учнів, засвоєнню ними мовного матеріалу, мають комунікативну спрямованість. На уроках панує атмосфера заохочення, підтримки, віри в учня та його можливості.
Активно працює в складі методичного об’єднання вчителів іноземної мови, є керівником шкільного клубу «КІС» (Клуб Інтернаціонального спілкування), метою якого є залучення учнів класів з поглибленим вивченням іноземних мов до вивчення англійської та французької мов. З 2009 року очолює «Шкільну кафедру» в ХДПУ ім. Г. С. Сковороди, метою якої є співпраця викладачів школи та університету. Відвідала тижневий семінар «сучасні методи викладання англійської мови» професора американського університету шт. Вісконсин Кейт Рейнолдс.
Як класний керівник активно працює над згуртуванням дитячого колективу, вихованням свідомої дисципліни.
 
ЧИХАЧОВА НАДІЯ ІВАНІВНА
учитель англійської мови, має стаж педагогічної роботи 38 років, кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «старший учитель». 
Вчитель має високий рівень теоретичної, методичної та мовної підготовки, логічно будує уроки, використовує різноманітні активні форми та прийоми роботи з активізації діяльності учнів на уроці та підвищення її ефективності . Вчитель створює доброзичливий мікроклімат на уроці, вміє зацікавити своїм предметом, формуючи особистісні потреби вивчення іноземної мови. Вчитель володіє сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, застосовує інноваційні технології у навчально-виховному процесі. Чихачова Н.І. в роботі використовує методи компетентно орієнтованого підходу до організації навчального процесу, формує навички самостійного добувати знання і застосовує їх на практиці. Вчитель володіє широким спектром стратегій навчання, вміє висувати інноваційні ідеї, застосовує нестандартні форми проведення уроків. Вона активно впроваджує форми та методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечує максимальну самостійність навчання учнів. Вчитель впроваджує досягнення передової педагогічної науки, спрямовує роботу учнів на творче опрацювання тем. У роботі зі старшокласниками користується підручниками видавництва Oxford University Press у підготовці до ЗНО.
Для її уроків характерна атмосфера заохочення та доброзичливості, творчого підходу до виконання поставленої мети. На уроках використовує багато наочності. Чихачова Н.І. маючи багатий практичний досвід роботи, поширює його на відкритих уроках, керує методичними об’єднанням вчителів іноземної мови школи, є наставником молодих вчителів - початківців , надає їм необхідну методичну допомогу.
В кабінеті, яким завідує Чихачова Н.І. є необхідний систематизований матеріал та картотека.
Чихачова Н.І. забезпечує високий рівень навчальних досягнень учнів. Її учні постійно посідають призові місця на олімпіадах з предмету, успішно продовжують навчання у вищих навчальних закладах з вивченням англійської мови. Чихачова Н.І. дотримується професійної етики, вимоглива, користується повагою колег, учнів та їх батьків, відзначається загальною культурою.

Методичне об'єднання учителів хімії та біології

ОСАДЧА ІННА ІВАНІВНА
Учитель біології. Має достатній рівень теоретичної та методичної підготовки з предмета. Вдало використовує передові педагогічні технології. Застосовує свої знання в практичній роботі. Обізнана з сучасним станом біології та перспективами її розвитку. Співпрацює з учителями школи, викладачами обласною станції юних туристів. Її уроки глибоко продумані. Відзначаються цікавим викладом матеріалу, велику увагу приділяє екологічному вихованню. Вона відвідує уроки старших вчителів, вивчає їх досвід, удосконалює свої форми роботи на уроці; сприяє розвитку пізнавального інтересу учнів до свого предмета та екології рідного краю в позаурочний час. Її учні є призерами олімпіад та конкурсів захисту екологічних проектів.
 
 
 
 
 
 
 

Методичне об'єднання учителів математики
 
СОКОЛИК НАТАЛІЯ ГРИГОРІВНА
Учитель вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист. працює в спеціалізованій школі № 119 м.Харкова з 2000 р. За цей час зарекомендувала себе як досвідчений учитель, що сумлінно ставиться до своїх обов”язків, творчо підходить до роботи. Має високу науково-теоретичну підготовку, активно впроваджує передові інтерактивні технології на уроках математики. Досконало володіє груповою, парною, індивідуальною формами роботи, активно працює над створенням та застосуванням тестових завдань. Впровадження різнорівневих завдань дозволяє їй виявляти обдарованих дітей, виховувати у учнів навички самостійної роботи на більш високому рівні. засвоювати програми й матеріал, що активізує пізнавальний інтерес до предмета математика. Протягом 2005-2007 років вона активно співпрацювала з українською заочною фізико-технічною школою при МФТУ (філія у м.Києві). Для підготовки до тестових завдань в 2007 році була написана збірка „Тематичне та річне оцінювання. Майстер тест 5.Математика” та „Тематичне та річне оцінювання. Майстер тест 10. Геометрія” у співавторстві з Колесниковою Л.В. викладачем кафедри методики природничо-математичної освіти ХОНМІБО. З метою забезпечення міцного та усвідомленого оволодіння учнями системою математичних знань і вмінь в 2007-2008 н.р. написана авторська програма спецкурсу для 8-9 класів „Прикладна математика”. В 2006 році Краснікова Аліна 11-Б клас прийняла участь у складі районної команди участь у І Відкритому турнірі юних математиків Харкова. Ладак Олег 10-Б та Король Владислав 11-Б в 2006 році, а Лях Дарина 6-Б в 2008 р. посіли ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з математики. В 2005 році Слісь Олександр став лауреатом на ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України за секцією «Комп’ютерні програми для автоматизації наукових досліджень та розрахунків» за роботу „Побудова графіків, тригонометричних функцій з допомогою найпростіших перетворень”. У 2005 році Стадченко Едуард став переможцем олімпіади з математики, яка проводилась в ХНУРЕ. Досвідчений класний керівник, користується повагою та авторитетом серед батьків, дітей та колег.
 
НОСОВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
Носова І.О. має стаж педагогічної діяльності 24 роки, кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії». 
Носова І.О. має високий рівень професійної підготовки, вміло вирішує педагогічні проблеми, забезпечує високий рівень планування і здійснення навчально-виховного процесу, володіє методикою проведення сучасного уроку, використовує комп’ютерні технології у навчанні.
Творчо застосовує інноваційні освітні методики та технології з урахуванням особливостей навчального матеріалу та індивідуальних особливостей учнів з метою створення оптимальних умов для формування навчально – пізнавальної компетентності учнів. Забезпечує максимальну самостійність учнів у добуванні знань та застосуванні їх на практиці.
Носова І.О. постійно працює над підвищенням професійної майстерності: бере участь у роботі районних педагогічних ательє, шкільного методичного об’єднання, була учасником майстер-класів провідних педагогів України Пометун О.І., Пилипчатіної Л.М., академіка Російської академії освіти, професора М.М.Поташника «Урок ХХІ століття».
Ірина Олександрівна володіє інноваційними освітніми методиками, технологіями, активно їх використовує та поширює у професіональному середовищі: підготувала виступи на засіданнях методичного об’єднання вчителів математики, педагогічної ради, має друковані роботи у видавництві «Майстер-клас», надає методичну допомогу молодим учителям. Завдячуючи використанню сучасних технологій, впровадженню методів інтенсивного навчання, учитель досягає належного рівня засвоєння учнями навчального матеріалу. Ії учні успішно складають тести зовнішнього незалежного оцінювання з математики, беруть участь в міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру», учень 10 класу Барабаш Д. в 2009 році посів І місце в ІІ етапі олімпіади з математики, в 2010 році брав участь в міському турнірі з математики.
Носова І.О. вміє встановлювати контакт з учнями, батьками, колегами по роботі, дотримується педагогічної етики та моралі. 
Категорії розділу
ВАЖЛИВО!


Міні-чат
500
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
 
http://ne-gnevi-boga.at.ua/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Архів записів
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Просмотреть Без заголовка
на карте большего размера


Copyright MyCorp © 2024