Є лише одна поважна причина запізнитися на роботу – зайти до школи.
Нд, 19.05.2024, 09:29
Харківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 119 Харківської міської ради Харківської області
 Визнана атестованою з відзнакою із загальним коефіцієнтом результатів діяльності 54,13 (високий рівень)
| RSS
Вас вітає бібліотека ХСШ №119.

У нас ви можете знайти інформацію про історію бібліотеки СШ №119, її працю, досягнення.
 
Шановні читачі!
В бібліотеку ми запрошуємо вас!
Відкриті двері в нас весь час!
З восьмої години до сімнадцятої
Ждуть вас книги і герої на обкладинці.
Приміщення в нас світле, привітне,
Душевним теплом і любов`ю зігріте.
Відкрите для всіх, хто бажає все знати.
До ваших послуг атласи, карти,
Підручники, диски і словники.
Ми вам допоможем у всьому, завжди.
В школі нашій всі обдаровані діти
У нас ви дізнаєтесь, що діється в світі.
На вас тут чекають газети, журнали.
Заходьте частіше до Ніни та Алли!
 
30 вересня – Всеукраїнський день бібліотек.
Сьогодні особливий день для тих,
Хто любить книгу, поріднився з нею,
Сьогодні свято – день бібліотек!
Хай сяє нам щасливою зорею!
 
Выступление библиотекарей школ Орджоникидзевского района на праздновании Всеукраинского дня библиотек

Тематичні виставки
 
Вони захищали Батьківщину! 26 квітня День Чорнобильської трагедії (1986).
 
25 років з часу Чорнобильської катастрофи найбільшої техногенно-екологічної катастрофи сучасності. До 25 річниці аварії на Чорнобильській АС в бібліотеці організована книжкова виставка «Чорнобиль: трагедія, подвиг, пам`ять…»
З 14.04.2011. оголошується конкурс малюнків «Запаліть скорботну свічку» малюнки подавати до бібліотеки з 900 до 1200 кожного дня, крім суботи і неділі.
 
  
 
2011-рік космосу 12 квітня День працівників ракетно-космічної галузі України.
 
Відзначається в Україні згідно з Указом Президента (№ 230/97 від 13 березня 1997 року).
В бібліотеці організована книжкова виставка «Дорога в космос! О жага століть!» До уваги читачів твори письменників про космос, статті з газет та журналів.
 
 
У бібліотеці пройшла вікторина для учнів 8-9 класів «Космос- людству!»
Пройшов конкурс малюнків серед 5-7 класів «Рік космосу», переможцями стали:
I-місце Григораш П. 6-В кл. Онацький В. 7-В кл.
II-місце Аріфова Ю.5-А кл. Чорна К. 7-В кл.
III-місце Андрущенко А.7-А кл. Штих А. 7-В кл.

Сьогодні шкільну бібліотеку очолюють:
Завідуюча бібліотекою Бутенко Ніна Степанівна
бібліотекар Манжелій Алла В'ячеславівна.
ТВОРЧЕ КРЕДО: В своїй роботі ми поставили собі за мету зробити все можливе, щоб наші читачі дружили з книгою, щоб із книги, як із найчистішого джерела, черпали знання і почуття гарячої любові до своєї Вітчизни, свого народу. Щоб з непідробним інтересом входили у широкий і багатогранний світ, який відкриває книга. Жили за давно встановленим мудрим законом істинної культури: ні дня без читання! Всю свою індивідуальну та масову роботу спрямовуємо на виконання цієї мети.
ЖИТТЄВИЙ ДЕВІЗ: Працюйте; знаходьте спокій у праці, ні в чому іншому його не знайти! Задоволення пролетить – воно для себе; праця залишить слід довгої радості – вона для інших. Д.І. Менделєєв.
 
Рік створення бібліотеки 1967.
ї історія нерозривно пов’язана з історією школи та багатовіковою історією становлення і розвитку української освіти і є невід’ємною частиною навчального закладу.

Із спогадів Т.С. Долгіх, яка завідувала бібліотекою з 1968 по 1989 рік:
«Бібліотека займала маленьке приміщення на другому поверсі, де були розташовані декілька стелажів з книгами. Книжковий фонд був невеликий, але універсальний: словники, довідники, художня література, періодичні видання. Послугами бібліотеки користувались вчителі, учні, батьки. З кожним роком бібліотечний фонд зростав, і під бібліотеку адміністрація школи виділила просторе приміщення на третьому поверсі з читальною залою та двома книгосховищами».
Тут бібліотека знаходиться і сьогодні. У 1989 році бібліотеку очолила талановита людина О.А. Оряніна. При ній в шкільній бібліотеці відкрилася літературна вітальня, яка згодом переросла в літературно-музичний салон, який став гордістю школи. Про нього писали в газетах, показували по телебаченню, він був і є осередком спілкування учнів з видатними людьми літератури та мистецтва. Гостями нашого салону були - Р. Казакова, І.Мироненко, Б. Чічібабін, І. Перепеляк.
З початку заснування і по сьогоднішній день наша бібліотека – це культурний та інформаційний центр школи. А основні завдання шкільного бібліотекаря – навчити дитину любити книгу, навчити школярів – читачів користуватись бібліотекою та її фондами, довідково-бібліографічним апаратом, навчити шанувати книгу і берегти її.
 
В нашій бібліотеці ви можете:
- Користуватись абонементом та читальним залом.
- Підготувати реферат, цікаве повідомлення.
- Взяти участь у всіх заходах, що проводить бібліотека.
- Стати членом ради бібліотеки.
- Стати абонентом індивідуальної інформації. АБОНЕМЕНТ надає право брати книги додому строком на 14 днів.
 
У ЧИТАЛЬНОМУ ЗАЛІ до ваших послуг:
- Комп’ютер з ІНТЕРНЕТ послугами
- Періодичні видання
- Довідкова література
- Система каталогів і картотек:
- Алфавітний каталог
- Систематичний каталог
- Краєзнавча картотека
- Систематична картотека статей
 
Правила користування бібліотекою СШ №119
 
І. Порядок користування абонементом та читальним залом бібліотеки.
 
1. Бібліотека обслуговує користувачів на абонементі, у читальному залі, за міжбібліотечним абонементом.
2. Учні СШ №119 записуються до бібліотеки в груповому (класи), або в індивідуальному порядку за списками. Вчителі, батьки та співробітники - за паспортами.
3. Термін користування документами, які видаються на абонемент, не більше 30 днів. Кількість примірників, які видаються на абонемент, не більше 5 екземплярів.
4. Навчальна, методична література видається користувачам на час навчання відповідно до програм з обов’язковою перереєстрацією наприкінці року.
5. У разі необхідності, термін використання може бути продовжений, якщо на видання немає попиту з боку інших користувачів, або скорочений, якщо видання користується попитом.
6. Періодичні видання видаються вчителям предметникам терміном на 15 днів.
7. Періодичні видання видаються учням лише в читальному залі.
8. Кількість документів, які видаються в читальному залі, не обмежена.
9. Рідкісні, цінні, довідково-енциклопедичні видання, альтернативні підручники, хрестоматії, видання, отримані за МБА, видаються лише в читальному залі.
 
ІІ. Права, обов’язки та відповідальність користувачів.
 
Користувач має право:
1. Безкоштовно користуватись бібліотечно-інформаційними послугами.
2. Одержувати повну інформацію про склад фонду бібліотеки та доступу до нього.
3. Отримувати у тимчасове користування необхідні документи з фонду біб-ки, користуватися послугами МБА.
4. Отримувати бібліотечно-бібліографічні знання, навички та вміння самостійного користування бібліотекою (інформацією).
5. Брати участь у заходах, що їх проводить бібліотека.
6. Обиратися до бібліотечної ради, надавати практичну допомогу бібліотеці.
7. Вимагати дотримання конфіденційності щодо даних про нього та переліку документів, якими він користується.
8. Подавати адміністрації ЗНЗ зауваження, пропозиції щодо роботи бібліотеки.
 
Користувач зобов’язаний:
1. Дотримуватись правил користування бібліотекою.
2. У разі запису до бібліотеки треба надати необхідні відомості про себе для заповнення читацького формуляра.
3. Дбайливо ставитись до документів, отриманих з фондів бібліотеки: не псувати, не робити позначок, підкреслювань, не виривати й не загинати сторінки.
4. Повертати документи не пізніше встановленого терміну.
5. Не виносити з приміщення бібліотеки документи, які не зафіксовані в читацькому формулярі.
6. У разі вибуття з ЗНЗ повернути до бібліотеки документи, що зафіксовано за користувачем.
 
Відповідальність користувачів:
1. У разі втрати, або пошкодження документів з фонду бібліотеки, користувач повинен замінити їх аналогічними або рівноцінними (за визначенням бібліотекаря) документами, або внести кратне відшкодування вартості документа. Вартість відшкодування визначається бібліотекою залежно від цінності документа.
2. За втрату документів з бібліотечних фондів або їх пошкодження відповідальність несуть батьки або особи, під наглядом яких перебувають діти.
 

Наші досягнення
Бібліотека СШ №119 забезпечує потреби навчально-виховного процесу в усіх його ланках, надаючи систематичну цілеспрямовану допомогу учням в опануванні знаннями зі шкільних предметів, виховує творчого читача.
Значна увага приділяється масовій роботі. Одним із напрямків такої роботи є Літературно-музичний салон ( керівники: вчитель музичного мистецтва Городецька І.І. та зав. бібліотекою Бутенко Н.С.). З великим успіхом пройшли спектаклі:
«Голгофа голодної смерті»
«Живе і вічне слово Кобзаря»
«Гоголь М.Ф. – наш славетний земляк»
«Майстер живописного слова (до ювілею І.С. Нечуя-Левицького)».
«Пісні та поезія, опалені війною (до 65-річчя визволення України від німецько-фашистських загарбників.)»
Бібліотека СШ №119 завжди бере активну участь у проведенні Всеукраїнської акції «Живи, книго!». Ось досягнення у цьому напрямку за останні п’ять років у районному етапі:
2004 – 2 місце ;
2005 – 1 місце;
2006 – 3 місце;
2009 – 1 місце.
За багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм у справі навчання та виховання підростаючого покоління, за високий рівень підготовки виховних заходів художньо-естетичного напрямку завідуюча бібліотекою СШ №119 Бутенко Ніна Степанівна була нагороджена грамотами Управління освіти Орджонікідзевської районної в місті Харкові ради (2006, 2007, 2008 роки). У 2008 році отримала подяку від голови Орджонікідзевської районної ради за сумлінну працю, високий професіоналізм та з нагоди Всеукраїнського Дня бібліотек. У 2009 році Бутенко Н.С. нагороджена дипломом Обласного оргкомітету Всеукраїнської акції «Живи, книго!» за високий рівень проведення просвітницької роботи серед учнів та їх батьків, щодо формування бережливого ставлення до книги.
Предметом гордості бібліотеки завжди були і є книжки та читачі – справжні друзі. А справжні друзі залишаються на все життя. Тож хай бібліотека залишається для всіх і для кожного справжнім другом, мудрим порадником, джерелом знань і дорогоцінним скарбом.
 
Аналіз роботи бібліотеки ХСШ №119 за 2009 -2010 навчальний рік.
Основними завданнями шкільної бібліотеки в 2009-2010 навчальному році були:
 
  • Формування національної свідомості;
  • Виховання в учнів культури читання, уміння користуватись бібліотекою;
  • Забезпечення повноцінного змісту навчального процесу;
  • Всебічне сприяння підвищенню методичної майстерності вчителів шляхом пропаганди методичної літератури та інформації про неї.
 
В інформаційній роботі шкільна бібліотека використовувала масові, групові та індивідуальні форми роботи, зокрема:
 
  • Інформаційні списки літератури «Ознайомтеся: нові надходження»;
  • Презентація «Періодичні видання»;
  • Книжкові викладки «До вас книга прийшла»;
  • Дні інформації «Навколо світу сторінками періодичних видань», «Твоя перша книжка», «Знайомство з новими професіями» тощо;
  • Тематична полиця «Твої помічники при виборі книжки»;
  • Інформування педагогічного і учнівського колективів на загальношкільній лінійці про літературні та знаменні дати, події;
  • Інформаційні години «Бібліотека – ліки для душі», «Професія – бібліотекар».
 
У шкільній бібліотеці проводилась поглиблена індивідуальна робота з метою вивчення читацьких інтересів учнів, а саме:
 
  • індивідуальні бесіди – рекомендаційні, інформаційні, пізнавальні, про прочитану книгу;
  • поглиблена індивідуальна робота з учнями, які мають слабку техніку читання, з новоприбулими учнями, з дітьми, схильними до правопорушень, із дітьми з однотипними читацькими запитами;
  • анкетування з теми: «Королева Книга року»;
  • анкетування вчителів із теми: «На допомогу шкільному бібліотекареві»;
  • двічі на семестр у кожному класі проводиться опитування - інтерв’ю: «Що читаємо сьогодні?».
 
Оформлено тематичні папки:
 
  • «Здоровий образ життя»,
  • «Харків - моє рідне місто»,
  • «Загадки, прислів’я, приказки»,
  • «Українські письменники»,
  • «Хліб-усьому голова»,
  • «Чорнобильська катастрофа»,
  • «Україна в роки Великої війни»,
  • «Українські свята»,
  • «З любов`ю до природи»,
  • «Закон в твоєму житті»,
  • «Народознавство»,
  • «Юний патріот»,
  • «На допомогу класному керівнику»,
  • «Червоний, жовтий, зелений».
Використовуючи комп’ютер, бібліотека випускає інформаційні бюлетні. На базі бібліотеки проводяться семінари, практикуми шкільних бібліотекарів.
Бібліотека СШ №119 завжди бере активну участь у проведенні Всеукраїнської акції «Живи книго!». Ставши переможцем районного етапу, бібліотека прийняла участь в обласному етапі та стала лауреатом. Зав.бібліотекою Бутенко Н.С. нагороджена дипломом оргкомітету обласного етапу «За високий рівень проведення просвітницької роботи серед учнів та їх батьків щодо формування бережливого ставлення до книги»
У минулому навчальному році в районі проводився огляд-конкурс на кращу шкільну бібліотеку, в якому бібліотека ХСШ посіла І місце та нагороджена почесною грамотою управління освіти Орджонікідзевської районної в місті Харкові ради. Шкільна бібліотека отримала високу оцінку при перевірці міським відділом освіти.
Аналіз роботи за 2009-2010 навчальний рік показав, що бібліотека ХСШ №119 працювала в потрібному напрямку і показала високі результати.
У наступному навчальному році слід глибше направити роботу бібліотеки на удосконалення нових інформаційних технологій серед користувачів.
 
 
Шкільна бібліотека – центр інформаційного та культурного розвитку дитини
 
Книга завжди була наймогутнішим засобом просвіти. Тому роль бібліотек у житті людства надзвичайно велика. Саме у шкільній бібліотеці дитина вперше знайомиться із самостійно прочитаною книгою, вчиться вибирати для себе одну найкращу з величезної кількості книжок, які її оточують. І школа, і вся система заходів позашкільної освіти починається з книжки.
Книга – основне джерело інформації. Без бібліотек освіта та основна її складова – загальноосвітня школа – не могли б забезпечити свої інформаційні потреби. Також важливу роль відіграє і сама особистість бібліотекаря як інтелектуального резерву, діяльність якого проектується на всіх учасників навчальнj- виховного процесу; його професіоналізм, любов до дітей і книги, здатність до сприйняття, поєднання і практичного впровадження традиційних і нових технологій, уміння створювати затишну атмосферу спілкування для допитливих малюків та юних інтелектуалів.
 
Одним з головних завдань у роботі бібліотекаря є:
 
  •  Інформаційне забезпечення програмних та факультативних знань, самоосвіти школярів;
  •  Виховання в учнях інформаційної культури, постійного прагнення до пошуку інформації, формування навичок систематизації та особистої оцінки інформації;
  •  Виховання мислячого, вдумливого, грамотного користувача;
  •  Реформування бібліотеки в таку, яка б включала як традиційні носії інформації, так і сучасні мультимедійні технології.
Весь фонд шкільної бібліотеки розташований на стелажах і розставлений згідно з таблицями ББК, є книжкові розподільники, зроблено написи на книжкових полицях. Для вчителів та учнів створено всі умови для користування фондом та його збереження. Важливим аспектом діяльності бібліотекаря є вивчення запитів користувачів за допомогою анкетування, тестування та аналізів читання. Це допомагає ефективно організовувати власну роботу, максимально задовольняти потреби читачів, знаходити оптимальні форми з виховної роботи щодо розвитку інформаційної культури школярів. Чим би в школі не захоплювався учень: історією, природознавством, технікою, науковими пошуками, на допомогу завжди прийдуть книги.
 
Бібліотекарю важливо як найповніше забезпечити потреби школяра в літературі, яка б задовольнила його пізнавальні інтереси. Для своєчасного доведення інформації використовуються тематичні картотеки («Історія міста Харкова», «За здоровий спосіб життя», «Громадянин вільної країни»), систематично поповнюються матеріалом тематичні папки, складаються інформаційні листи, рекомендаційні списки літератури, виконуються різноманітні бібліографічні довідки (тематичні, фактографічні), які використовуються при написанні рефератів, порт фоліо, тощо. Складаючи програму бібліотечно-бібліографічної освіти, бібліотекар поступово розвиває у дітей навички бібліотечно-бібліографічної грамотності, поглибленої роботи з книгою.
 
Мета бібліотечних уроків – залучити дітей до книги, навчити їх користуватись в бібліотеці книжковими виставками, познайомити з основними елементами книги, періодичними виданнями для дітей. Однією з найпоширеніших і найдоступніших форм бібліотечного обслуговування читачів у шкільній бібліотеці є книжкова виставка. Ми шукаємо нові підходи до їх організації. І тепер це не просто книжкова виставка, а виставка-прем’єра книги, виставка-кросворд, виставка-вернісаж. Ефективними технологіями популяризації книги є презентація книг місцевих авторів, зокрема збірки поезій Івана Перепеляка. Цю презентацію доповнили міні-виставки поезій, конкурс шкільних поетів- початківців.
 
Цікаво та змістовно проходять в стінах бібліотеки читацькі олімпіади, літературні аукціони. Бібліотечні уроки проводяться у формі бесід, годин спілкування, де виявляються формування бібліотечно-бібліографічних навичок та читацьких інтересів. З основами бібліотечно-бібліографічної грамотності діти знайомляться не тільки на бібліотечних уроках, але і під час масової роботи бібліотеки. Найбільш популярними формами роботи є книжкові виставки, огляди літератури, читацькі конференції, конкурси, вікторини, а також літературно – музичні вечори та свята. У бібліотеці є як постійно діючі виставки, так і виставки до окремих свят, ювілеїв. Також організовуються виставки під час проведення предметних тижнів, олімпіад. Критерієм інформаційної культури учнів є їх вміння адекватно формулювати запит потрібної інформації, здійснювати її пошук за допомогою довідково- бібліографічного апарату бібліотеки, переробляти інформацію і створювати якісно нову, вести інформаційне спілкування, працювати з періодичними виданнями. Людство вийшло на новий інформаційний рівень. Інформаційна культура як один із компонентів загальної культури особистості відіграє важливе значення в умовах зростання потоку інформації.
Сьогодні шкільна бібліотека є структурним підрозділом школи, призначення якого – не тільки збирати і зберігати, але й виробляти та поширювати інформацію. У зв’язку з тим, що з 2008 року бібліотека забезпечена комп’ютерною технікою, можливості для розвитку творчої особистості користувачів розширилися, а також розширились можливості бібліотеки як інформаційного медіа центру. Використання комп’ютерних технологій сприяє і вихованню у дітей естетичного смаку. Спектр використання інформаційних технологій найрізноманітніший, але головне завдання шкільної бібліотеки полягає в тому, щоб застосування комп’ютера та мультимедійних технологій носило світоглядний, загальнокультурний характер, було спрямовано на всебічний розвиток особистості дитини та розкриття її творчих здібностей.
 
Щодо роботи з педагогами, то вся інформація завжди доводиться до вчителів на педагогічних радах, на радах при директорові, на засіданнях методичних об’єднань, а також при особистому спілкуванні. Інформаційна робота шкільної бібліотеки має на меті своєчасне ознайомлення педагогічного колективу з новими надходженнями навчальної та методичної літератури. З цією метою бібліотекою щоквартально видається «Бюлетень нових надходжень», де відображається інформація про отриману навчальну і методичну літературу. Бібліотека систематично інформує педагогів про нові офіційні документи в галузі освіти, матеріали з викладання окремих предметів, нові підручники отримані бібліотекою.
 
Значну частину питань із передового педагогічного досвіду, методичних розробок, нових освітніх технологій, інтерактивних методів навчання бібліотека розкриває матеріалами педагогічних періодичних видань та методичної картотеки. Але найбільшу допомогу в роботі бібліотеки надає комп’ютер. Час формує нове покоління користувачів. Бібліотека як сучасний інформаційний центр обслуговує їх на основі комп’ютерних технологій, а як центр виховання культури залишається надійним засобом підготовки юного покоління до життя в інформаційному суспільстві.
 
Рекомендаційний список літератури:
«Дбайливим батькам, допитливим дітям»
Шановні батьки! Ви є першими і найголовнішими вихователями дитини, яка саме в ранньому віці особливо прагне до спілкування з вами. І таким спілкуванням дуже часто стає сімейне читання, коли вся родина виховує поважне ставлення до книжки.
Ми пропонуємо вашій увазі рекомендаційний список літератури.
До нього увійшли вірші, оповідання, казки українських та російських письменників українською та російською мовами. Всі запропоновані нами книги гарно ілюстровано та вийшли з друку останніми роками. Вони принесуть вам і вашій дитині дійсне задоволення:
 
Бойко Г. Вірші веселики . – Д.: Сталкер, 1998. – 320 с.: іл. – (Серія «Загадки гномика» ).
У книжці зібрано найкраще, найдотепніше з доробку поета. У кількох розділах обігруються кумедні ситуації із життя дошкільнят. Скоромовки-спотиканки допоможуть хлопчикам і дівчаткам навчитися говорити чітко і чисто, а загадки розвинуть їхню кмітливість. Книга буде корисна для дошкільнят та їхніх батьків.
 
Забіла Наталя.Веселий корабель: Вірші, оповідання та казки. –К.: Веселка, 2004.- 119 с.: іл.-( Українській дитині).
Наталю Забілу з повним правом можна назвати класиком української дитячої літератури. Її твори стали улюбленими не для одного покоління юних читачів. До цієї книжки з різних збірок письменниці ввійшли вірші , оповідання та казки для дошкільнят та молодших школярів. Гарні ілюстрації київської художниці легкі й вишукані і не заважатимуть фантазії маленьких читач.
 
Носов Н.Н. Тук-тук-тук: Рассказы. –М.: Росмэн, 2001. -94 с.: ил.
В книгу вошли редко издаваемые произведения известного детского писателя Николая Носова. Его герои всегда веселы, задорны, изобретательны. Уж в такой компании ваш ребенок не заскучает!
 
Сахарнов С. В. Сказки для почемучек. – СПб.: «Издательский Дом «Нева»; М.: «ОЛМА-ПРЕСС», 2001. – 64 с. : ил.
Дорогие родители! Почему ? Отчего? Зачем? Сколько раз в день вы слышите от своего малыша эти вопросы? Хорошо , если ответ найдется сразу, а если ваше любопытное чадо спросит: « Почему у бегемота гладкая кожа?» , что вы ему ответите? Замечательный писатель Святослав Сахарнов решил помочь родителям – объездил весь земной шар и записал множество сказок для маленьких почемучек.
 
Сладков Н. И. Загадочный зверь: Рассказы для детей.- М.:- Махаон, 2001.-160с. : ил. –(Родная природа).
Автор более шестидесяти книг, Н.Сладков говорит в них о том, как прекрасная и неповторима жизнь природы, о бесконечном разнообразии окружающего нас мира. Его произведения помогут юным читателям научиться ценить и любить красоту родного края.
 
Чубач Г. Батьківщина Україна: Патріотичні вірші для дітей.- Д.: «Видавництво Сталкер», 2004. – 48 с.: іл..
Вірші з цієї книжки познайомлять дитину з невід`ємним поняттям Батьківщина: сім`ї , державної символіки, столиці, краси різних регіонів України. Книга допоможе пробудити у маленького читача любов і повагу до рідного краю.
 
Cервіси:

Файли для перегляду та скачування

Календар знаменних дат

Заходи шкільної бібліотеки до 65-річчя Перемоги

 
Категорії розділу
ВАЖЛИВО!


Міні-чат
500
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
 
http://ne-gnevi-boga.at.ua/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Архів записів
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Просмотреть Без заголовка
на карте большего размера


Copyright MyCorp © 2024