щодо організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах Харківської області в період з 23.11 по 25.12.2009 року
У зв’язку із подовженням на три тижні осінніх канікул у загальноосвітніх навчальних закладах та з метою забезпечення якісного і повного вивчення навчального матеріалу з базових дисциплін комунальний заклад «Харківський обласний науково-методичний інститут безперервної освіти» рекомендує: Начальникам районних (міських) відділів (управлінь) освіти, завідувачам районних (міських) методичних кабінетів (центрів): Зменшити на цей період кількість очних форм контролю та перевірки в підпорядкованих загальноосвітніх навчальних закладах та кількість організаційно-методичних заходів.
Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів: 1. З метою якісного виконання навчальних програм забезпечити вивчення навчального матеріалу за рахунок ущільнення годин, відведених на предмети робочими навчальними планами.
2. Організувати роботу заступників директорів загальноосвітніх навчальних закладів щодо коригування вчителями календарно-тематичного планування з 23 листопада по 25 грудня 2009 року. За результатами проведеної роботи погодити скориговані календарно-тематичні плани.
3. Забезпечити проведення аналізу стану виконання навчальних програм учителями на початок осінніх канікул (02.11.2009 року) та визначити реальний обсяг навчального матеріалу, передбачений календарно-тематичними планами педагогічних працівників до кінця І семестру.
4. Організувати роботу вчителів щодо ущільнення навчального матеріалу шляхом запровадження укрупнених дидактичних одиниць.
5. Звернути увагу вчителів на необхідність добору оптимальних форм і методів на кожному уроці та розкриття складних тем з виконанням практичних завдань (вправи на з’ясування матеріалу, його закріплення тощо).
6. Проконтролювати дотримання до кінця І семестру 2009 року в скоригованих календарно-тематичних планах відповідної кількості тематичних робіт та обов’язкових семестрових контрольних робіт, передбачених чинними навчальними програмами.
7. Спрямувати вчителів на доцільність визначення оптимального обсягу домашніх завдань з дотриманням встановлених норм, а також необхідність оцінювання різних видів домашніх завдань (вправи на засвоєння матеріалу, розвивальні вправи тощо). Бали, виставлені за домашні завдання, заносити до відповідних сторінок класного журналу під час проведення поточного оцінювання навчальних досягнень учнів.