Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти проводить інтернет-наради для учителів предметників з питань підготовки та проведення ЗНО 2010. Графік та додаткові матеріали розміщено на сайті ХРЦОЯО.
Графік проведення інтернет-нарад
Предмет Дата Час проведення Іноземна мова 15 лютого 15.00-16.00 Історія України 17 лютого 10.00-11.00 Українська мова і література 18 лютого 13.00-14.00 Фізика 18 лютого 16.00-17.00 Математика 19 лютого 11.00-12.00 Географія 24 лютого 15.00-16.00 Хімія та біологія 26 лютого 10.00-11.00
План проведення методичних Інтернет-нарад для вчителів української мови та літератури
Тема: «Застосування тестових технологій у навчально-виховному процесі: досвід, проблеми, перспективи»
Мета: розглянути вплив зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури на підвищення якості загальної середньої освіти через застосування тестових технологій
Завдання:
¨ проаналізувати ефективність інформаційно-методичної роботи, проведеної фахівцями науково-методичного відділу ХРЦОЯО з керівниками районних (міських) методичних об’єднань вчителів-предметників;
¨ розглянути оптимальні форми і методи застосування тестових технологій у навчанні української мови та літератури;
¨ з’ясувати проблеми щодо навчально-методичного забезпечення підготовки випускників загальноосвітніх навчальних закладів до проходження ЗНО та окреслити шляхи їх вирішення;
¨ надати методичну і практичну допомогу вчителям з питань підготовки учнів до проходження ЗНО з української мови та літератури
Учасники: методисти районних (міських) методичних кабінетів, керівники Р(М)МО вчителів української мови та літератури, вчителі української мови та літератури
Графік проведення: 18 лютого 2010 року 13.00-14.00 – Харківська область
Модератор: Помазан Ігор Олександрович, методист науково-методичного відділу ХРЦОЯО
Порядок проведення Інтернет-наради
Блок І.
Організаційний За 15 хвилин до початку наради – реєстрація учасників
При реєстрації учасник Інтернет-наради має вказати:
1. Прізвище, ім’я, по батькові.
2. Район (місто), де він працює.
3. Яку категорію педагогічних працівників представляє:
а) методист районного (міського) методичного кабінету;
б) керівник Р(М)МО вчителів української мови та літератури;
в) учитель української мови та літератури.
Блок ІІ.
Інформаційно-аналітичний 15 хвилин – підсумки проведення інформаційно-методичної роботи серед педагогічної громадськості щодо аналізу ЗНО-2009, особливостей проведення ЗНО-2010, програмових вимог та технічної характеристики тесту з української мови та літератури
Питання для обговорення
1. Які форми інформування вчителів української мови та літератури з указаних питань використовувались у Вашому районі?
2. Які питання викликали у Вас і Ваших колег найбільший інтерес?
3. Які питання вимагають, на Вашу думку, подальшого опрацювання?
4. Які шляхи вдосконалення цієї роботи Ви можете запропонувати?
Блок ІІІ. Інформаційно-методичний 35 хвилин – застосування тестових технологій у навчанні української мови та літератури: проблеми та досвід їх вирішення
Питання для обговорення
1. Реалізація компетентнісного підходу при використанні тестових технологій у процесі викладання української мови та літератури.
2. Педагогічна скарбничка: оптимальні форми й методи застосування тестових технологій у навчанні української мови та літератури.
3. Навчально-методичне забезпечення підготовки випускників загальноосвітніх навчальних закладів до проходження ЗНО з української мови та літератури.
Блок ІV Підсумково-прогностичний 10 хвилин – підведення підсумків
Питання для обговорення
1. Оцінка учасниками наради форм співпраці, запропонованих ХРЦОЯО.
2. Пропозиції щодо удосконалення роботи.
3. Проблеми, які вимагають обговорення під час проведення наступних зустрічей. |