Міністерство освіти і науки України ініціювало проведення перших Всеукраїнських Інтернет-зборів батьків першокласників.
Згідно з розпорядженням Міністерства від 19.10.2010 р. № 143-р, з метою удосконалення організації навчально-виховного процесу в перших класах загальноосвітніх навчальних закладів з 25 жовтня по 25 листопада 2010 р. у школах пройдуть перші Всеукраїнські Інтернет-збори батьків.
Забезпечувати інформаційно-технічний супровід зборів доручено Інституту інноваційних технологій і змісту освіти. До 10 грудня 2010 р. матеріали Інтернет-зборів будуть узагальнені в Міністерстві.
Відповідний лист (від 20.10.2010 № 1/9-743) за підписом Першого заступника міністра Бориса Жебровського вже надіслано до Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, обласних управлінь освіти і науки, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій та Інституту післядипломної педагогічної освіти.
«Просимо довести зазначену інформацію до відома місцевих органів управління освітою, методичних установ, керівників загальноосвітніх навчальних закладів», - йдеться у листі.
Нижче подаємо питання для обговорення під час зборів:
1. З яким настроєм переважно дитина відвідує школу? 2. Чи влаштовують Вас умови навчання дитини у 1 класі? 3. Як забезпечені першокласники підручниками? 4. Чи задовольняє Вас якість підручників? 5. Що, на Ваш погляд, впливає на здоров’я дитини? 6. Чи задоволені Ви організацією харчування першокласників? 7. Чи потрібна першокласнику група продовженого дня? 8. Якою вона має бути? 9. Як Ви оцінюєте перспективу введення іноземних мов з першого класу? 10. Яким, на Вашу думку, має бути оцінювання навчальних досягнень у початковій школі? 11. Яких результатів Ви чекаєте від навчання дитини в початковій школі? 12. Якою Ви бачите роль комп’ютера у навчанні і відпочинку дитини? 13. На Вашу думку, школа має тільки навчати чи й виховувати? 14. Якою Ви бачите співпрацю педагогічного та батьківського колективів? 15. Як Ви оцінюєте безпеку дитини в школі? 16. Ваші пропозиції щодо поліпшення навчально-виховного процесу у початковій школі. |