Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» від 28 січня 2005 р. № 55 керівники дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів щорічно після завершення навчального року (червень-липень) звітують перед педагогічними колективами, батьківськими комітетами, радою навчальних закладів про виконану роботу за навчальний рік.
08.06.2012 року у ХСШ № 119 проведено засідання загальних зборів під час якого директор школи Борисенко Г.П. звітувала про свою діяльність у 2011/2012 навчальному році.
Метою звітування є:
• утвердження відкритої та демократичної державно-громадської системи управління освітою;
• поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття і виконання управлінських рішень;
• запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у навчальних закладах.
Порядок звітування керівників навчальних закладів визначено Примірним положенням про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 23 березня 2005 р. № 178.
Основними завданнями звітування директора є:
• забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління навчальним закладом;
• стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання директором школи відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.
План звіту директора
1. Загальні відомості про навчальний заклад:
— повна назва навчального закладу;
— форма власності;
— юридична адреса навчального закладу;
— мова виховання та навчання;
— кількість класів, місць за проектом;
— кількість учнів у навчальному закладі;
— рух учнів протягом навчального року;
— режим роботи навчального закладу.
2.Матеріально-технічна база навчального закладу:
— облаштування приміщень та території навчального закладу;
— відповідність приміщень та території навчального закладу санітарно-гігієнічним нормам;
— поліпшення матеріально-технічної бази навчального закладу протягом навчального року;
— проведення ремонтних робіт протягом навчального року;
— дотримання правил охорони праці та безпеки життєдіяльності.
3. Кадрове забезпечення навчального закладу:
— кількісний склад працівників навчального закладу (кількість штатних одиниць за штатним розписом, кількість фактично зайнятих посад, вакансії; кількість педагогічних працівників, обслуговуючого персоналу; кількість педагогічних працівників за посадами);
— якісний склад педагогічних працівників (кількість педагогічних працівників за їх освітньо-кваліфікаційним рівнем, стажем роботи; наявністю кваліфікаційних категорій, педагогічних звань);
— проходження педагогічними працівниками курсів підвищення кваліфікації;
— керівник навчального закладу (ПІБ, освіта, стаж педагогічної роботи, стаж роботи на посаді);
— заступники директора навчального закладу (ПІБ, освіта, стаж педагогічної роботи, стаж роботи на посаді).
4. Медичне обслуговування учнів у навчальному закладі:
— пріоритетні напрями роботи;
— співпраця з територіальними медичними установами;
— медичні огляди учнів; — оздоровчо-профілактична робота;
— пропаганда здорового способу життя.
5. Організація харчування учнів у навчальному закладі:
— назва організації, що постачає продукти харчування;
— наявність і робочий стан технологічного та холодильного обладнання;
— кадрове забезпечення харчоблоку (кількісний та якісний склад);
— кількість разів харчування;
— забезпечення харчуванням учнів пільгових категорій;
— наявність приписів санітарно-епідеміологічної служби, виконання цих приписів.
6. Навчально-виховна робота у навчальному закладі:
— форми роботи з педагогічними працівниками;
— робота з молодими спеціалістами;
— підвищення фахового рівня педагогічних працівників;
— використання сучасних наукових психолого-педагогічних досягнень, інноваційних технологій під час проведення навчально-виховного процесу;
— виявлення, вивчення, узагальнення та впровадження перспективного педагогічного досвіду;
— програмно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;
— використання новітніх технологій у роботі з учнями.
7. Управлінська діяльність у навчальному закладі:
— вивчення стану навчально-виховного процесу, динаміки змін навчальних досягнень учнів, професійної компетентності педагогічних працівників.
8. Робота з батьками та громадськістю у навчальному закладі:
— форми та види роботи з батьками;
— дієвість роботи батьківських комітетів;
— залучення батьків до участі у навчально-виховному процесі, проведення заходів у навчальному закладі;
— форми взаємодії з різними установами, організаціями;
— надання соціальної підтримки та допомоги дітям - сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, дітям з малозабезпечених сімей.
9. Аналіз звернень громадян з питань діяльності навчального закладу
Презентацію к звіту можна подивитися ТУТ |