Є лише одна поважна причина запізнитися на роботу – зайти до школи.
Сб, 30.11.2024, 19:20
Харківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 119 Харківської міської ради Харківської області
 Визнана атестованою з відзнакою із загальним коефіцієнтом результатів діяльності 54,13 (високий рівень)
| RSS
Головна » Статті » Для батьків

У чому проблема звичайних дітей?
Всі ми знаємо, що є діти розумні і кмітливі, і є звичайні... Причому звичайних набагато більше. Їх посереднє навчання пояснюється, як правило, лінню, байдужістю і ненавистю до занять


Вчені з'ясували, що боротися з цими якостями марно.
Різні фахівці з усього світу, які вивчають поведінку дітей, щодня проводять численні дослідження, в ході яких пізнають нові подробиці дитячої психології. На цей раз вченим вдалося з'ясувати, що лінь невиліковна, діти, які однаково добре володіють обома руками, частіше мають проблеми у школі, а дівчатка заражаються боязню математики від вчительок.
Боротися з лінню марно
Німецькі вчені детально вивчили феномен "ледачих студентів" і дійшли висновку, що лінь закладена на генетичному рівні, і боротися з нею безглуздо.
Будь-яка людина, будь то дитина або дорослий студент, вкрай неохоче поглинає нову інформацію, посилаючись на її непотрібність.
У ході своїх досліджень вчені змогли довести, що, незалежно від типу інформації, на думку студентів, вона завжди є "непотрібною". Таким чином, найпопулярніша відмовка ледачих людей канула в небуття.
Під час наукового експерименту, у випадковому порядку, з університетів і коледжів країни було вибрано 1000 студентів. Піддослідним запропонували добровільно записатися на п'ять додаткових занять на день, на предмети, які вони самостійно оберуть. Студенти не знали, що вони потрапили в науковий експеримент.
Яке ж було здивування вчених, коли з 1000 чоловік на безкоштовні додаткові заняття записалися тільки два студенти. Таким чином, теорія вчених про те, що вся інформація, на думку студентів, є марною, підтвердилася.
Нагадаємо, раніше вчені з'ясували, чому люди так неохоче йдуть на зміни. Виявляється, небажання вчитися новому закладено на генному рівні в кожній людині. Лінь вивчати нове дісталася нам у спадщину від давніх людей, яким доводилося об'єднуватися в племена і добувати собі їжу на полюванні. Іноді наші предки змушені були голодувати по 5-7 днів.
Як відомо, в процесі мислення мозок використовує до 60% енергії, що виробляється організмом. Таким чином, для збереження енергії і сил, люди просто менше думали, витрачаючи всю енергію на добування їжі.
Так що, якщо вірити німецьким вченим, не надто далеко ми пішли від наших предків - печерних людей.
Проблемні діти
Діти з амбідекстрією, які однаково добре володіють обома руками, як показало недавнє дослідження, частіше мають проблеми в школі і страждають синдромом дефіциту уваги та гіперактивності.
У дослідженні фінських учених брали участь майже 8000 дітей, з яких 87 добре володіли обома руками. З'ясувалося, що у таких дітей у два рази більше вірогідність появи проблем у навчанні і труднощів з говорінням.
У віці семи-восьми років у дітей з амбідекстрією в два рази вища ймовірність того, що у них будуть труднощі з говорінням і проблеми з успішністю.
А у віці 15-ти - 16-ти років у них в два рази вище ризик синдрому дефіциту уваги та гіперактивності.
Втім, навіщо людині, яка спритно управляється двома руками успіхи у навчанні? Талановитих жонглерів у світі не так багато.
Дівчата бояться математики
Американські вчені висунули припущення, що дівчатка вчаться боятися математики у своїх перших вчительок.
Всі ми знаємо, що незважаючи на досягнення останніх років, жінки відстають від чоловіків у деяких галузях математики. І до цих пір на питання "Чому?" вченими давалися суперечливі відповіді.
Однак нове дослідження учнів молодших класів може бути частиною відповіді: вчительки молодших класів настільки невпевнені у своїх математичних здібностях, що це може передатися їх ученицям.
Як виявилося, молодші школярі копіюють поведінку дорослих своєї статі, і якщо вчителька хвилюється з приводу знань математики, це може посилити стереотип того, що хлопчики сильніше в математиці, ніж дівчата. Саме так пояснює цей феномен Шон Л. Бейлок (Sian L. Beilock), ад'юнкт-професор Чиказького університету.
Бейлок і його колеги вивчили 52 хлопчика та 65 дівчаток у класах, яких навчали 17 різних вчителів.
На початку шкільного року здібності до математики не залежали від ступеня стурбованості вчительки своїми знаннями. Але до кінця року, чим більше вчителька була невпевнена у своїх знаннях, тим більше учениць погоджувалося, що хлопчики сильніше в математиці, а дівчатка краще читають.
Так що якщо ви мрієте погуляти на випускному своєї дочки на фізматі, то вам варто задуматися про досвідченого викладача точних наук вже в початкових класах.
За матеріалами: Освіта.ua
Категорія: Для батьків | Додав: kharkovsc119 (20.04.2010)
Переглядів: 612 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Категорії розділу
ВАЖЛИВО!


Міні-чат
500
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
 
http://ne-gnevi-boga.at.ua/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Архів записів

Просмотреть Без заголовка
на карте большего размера


Категорії розділу
Мої статті [3]
Для батьків [11]
Для учителів [8]
Для учнів [9]
Сторінка психолога [12]
Сторінка медичної сестри [2]
Copyright MyCorp © 2024