Є лише одна поважна причина запізнитися на роботу – зайти до школи.
Сб, 04.05.2024, 11:21
Харківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 119 Харківської міської ради Харківської області
 Визнана атестованою з відзнакою із загальним коефіцієнтом результатів діяльності 54,13 (високий рівень)
| RSS
Головна » 2009 » Жовтень » 22 » Методичні рекомендації до олімпіад(продовження).
Методичні рекомендації до олімпіад(продовження).
08:28

На форумі ХОНМІБО розмішено рекомендації до предметних учнівських олімпіад. Викладую і в новинах.

2.Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики у 2009/2010 навчальному році:

У ІІ (районному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики у 2009/2010 навчальному році беруть участь учні 7-11 класів.
Увага: Якщо вивчення фізики в 7 класах загальноосвітнього навчального закладу розпочинається з другого семестру, то учні-семикласники не беруть участі у Всеукраїнській учнівській олімпіаді з фізики.
Початок олімпіади о 10:00. На виконання учнями завдань відводиться 3 астрономічні години.
Комплект олімпіадних завдань охоплює вивчений учнями матеріал з різних розділів курсу фізики відповідно до навчальної програми за попередні роки навчання та з розділів, тем, які учні повинні були опанувати до терміну проведення олімпіади, а саме:

  Розділи, теми
7 Клас Розділ 1. «Починаємо вивчати фізику». Розділ 2. «Будова речовини» (з теми «Фізичне тіло і речовина» по тему «Густина речовини» включно).
8 Клас Розділ 1. «Механічний рух». Розділ 2. «Взаємодія тіл» (з теми «Взаємодія тіл» по тему «Динамометри» включно).
9 Клас Розділ 1. «Електричне поле». Розділ 2. «Електричний струм» (з теми «Електричний струм» по тему «Закон Ома для однорідної ділянки електричного кола» включно).
10 Клас Розділ 1. «Молекулярна фізика».
11 Клас Розділ 1. «Електромагнітна індукція». Розділ 2. «Механічні коливання і хвилі». 
Розділ 3. «Електромагнітні коливання».

Комплект завдань для кожної паралелі містить 5 задач. Поряд з умовою задачі подана максимальна кількість балів, яку учень може одержати за її розв’язання. Максимальна сума балів за виконання всіх олімпіадних завдань становить 25 балів. Для об’єктивного оцінювання виконаних завдань доцільно користуватися такими критеріями:
1. Критерії оцінювання задач у 7-9 класах:

Оцінювання розрахункових задач

7-бальна задача 6-бальна задача 5-бальна задача 4-бальна задача  
Критерії оцінювання
7 6 5 4 Задачу розв’язано повністю. Розв’язання містить достатні обґрунтування. Учнем виконані всі необхідні алгебраїчні тотожні перетворення.
5-6 4-5 3-4 3 Хід розв’язування правильний. Учнем одержана формула для обчислення шуканої величини, але допущені помилки логічного характеру. Розв’язування не містить повних пояснень, посилань на фізичні закони, кінцеву формулу не доведено до спрощеного вигляду.
3-4 2-3 2 2 Розв’язання неповне, відповідь не отримана, але учень у розв’язанні достатньо наблизився до неї. Учнем правильно обрані основні закони для розв’язування задачі та виконано не менше половини логічних кроків.
1-2 1 1 1 Розв’язання задачі розпочато. Учнем зроблено короткий запис умови задачі, при необхідності виконаний рисунок, наведені окремі фрагменти розв’язання.

Оцінювання якісних задач

3-бальна
задача  
Критерії оцінювання
3 Відповідь правильна, повна, супроводжується докладними поясненнями, містить необхідні обґрунтування. 
2 Відповідь правильна, але недостатньо обґрунтована, містить деякі неточності, які не позначились на ході розв’язування задачі та не вплинули на кінцевий результат.
1 Хід міркувань правильний, але допущені помилки логічного характеру, які, однак, не призвели до неправильної відповіді.

2. Критерії оцінювання задач у 10-11 класах:

7-бальна задача 6-бальна задача 5-бальна задача 4-бальна задача 3-бальна
задача  
Критерії оцінювання
7 6 5 4 3 Задачу розв’язано повністю. Розв’язання містить достатні обґрунтування. Учнем виконані всі необхідні алгебраїчні тотожні перетворення.
5-6 4-5 3-4 3 2 Хід розв’язування правильний. Учнем одержана формула для обчислення шуканої величини, але допущені помилки логічного характеру. Розв’язування не містить повних пояснень, посилань на фізичні закони, кінцеву формулу не доведено до спрощеного вигляду.
3-4 2-3 2 2 1 Розв’язання неповне, відповідь не отримана, але учень у розв’язанні достатньо наблизився до неї. Учнем правильно обрані основні закони для розв’язування задачі та виконано не менше половини логічних кроків.
1-2 1 1 1 0,5 Розв’язання задачі розпочато. Учнем зроблено короткий запис умови задачі, при необхідності виконаний рисунок, наведені окремі фрагменти розв’язання.

Усі необхідні дані для розв’язування задач подані в умовах задач. Тому учням не дозволяється користуватись додатковою літературою (посібниками, довідниками тощо).
Для виконання обчислень можна використовувати мікрокалькулятори.

Федченко С.Г., методист Центру
експертизи якостi освiти


Переглядів: 830 | Додав: kharkovsc119 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Категорії розділу
ВАЖЛИВО!


Міні-чат
500
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
 
http://ne-gnevi-boga.at.ua/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Архів записів
Календар
«  Жовтень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Просмотреть Без заголовка
на карте большего размера


Copyright MyCorp © 2024