Британська газета The Times спростувала міфи про Наполеона, людину і мавпу, вікінгів, Колумба і язик
The Times опублікувала "гарячу десятку" найбільш кричущих помилок, які супроводжують людей, як правило, починаючи зі шкільного дитинства і закінчуючи старістю. Видання спробувало розвіяти популярні міфи, у справедливості яких багато хто впевнений на всі 100%. 1. Ейнштейн отримував погані оцінки в школі Кільком поколінням дітей грів душу міф про те, що знаменитий фізик, лауреат Нобелівської премії мав проблеми з успішністю в школі. Розважали себе цим і дорослі, діти яких не робили особливих успіхів у школі. Проте, насправді справа йшла зовсім не так: Альберт Ейнштейн дуже добре вчився в школі, особливо це стосувалося природознавства і математики що, втім, і не дивно з його геніальними здібностями. Як стверджує видання, помилка пояснюється тим, що з часів дитинства фізика систему оцінок в Німеччині реформували, і "четвірки" стали сприйматися як "двійки". 2. Миші люблять сир В усіх мультфільмах миші сходять з розуму від сиру, є приказка про безкоштовний сир у мишоловці - загалом, більшість людей упевнені, що цей молочний продукт дуже подобається мишам
...
Читати далі »
|
Практичний досвід управління школою
1. Загальні положення 1.1. Дійсне положення розроблене відповідно до Закону «Про освіту», «Типового положення про освітню установу», статуту школи. 1.2. Положення регламентує зміст і порядок проведення внутрішньошкільного контролю (ВШК). 1.3. ВШК - процес одержання та переробки інформації про хід і результати навчально-виховного процесу (НВП) для прийняття на цій основі управлінського рішення. 1.4. Положення про ВШК затверджується педагогічною радою, яка має право вносити в нього зміни та доповнення. 1.5. Задачі внутрішньошкільного контролю: здійснення контролю виконання чинного законодавства в галузі освіти, нормативних документів управління освіти, наказів відділу освіти та рішень педради школи; виявлення випадків порушень і невиконання законодавчих та інших нормативно-правових актів, уживання заходів для їх припинення; аналіз причин, що лежать в основі порушень, уживання заходів для їх попередження; аналіз та експертна оцінка ефективності результатів діяльності педагогічних працівників; вивчення результатів педагогічної діяльності, виявлення позитивних і негативних тенденцій в орга
...
Читати далі »
|
Поняття якості знову стає центром професійної та громадської уваги: адже, власне кажучи, певна винагорода інноваційних шкіл і кращих учителів - це заохочення за високу якість освіти. Системний ефект адресної підтримки вчителів полягає в поширенні кращих зразків педагогічної практики на все педагогічне співтовариство
Який же вчитель сьогодні потрібний суспільству? Для відповіді на це запитання звернемось до критеріїв конкурсного відбору. Вони допомагають учителю оцінити свою роботу з різних позицій, визначити свій статус і своє місце в освітньому процесі. Хочу поділитися своїми спостереженнями з позиції вчителя англійської мови. Сучасне життя висуває підвищені вимоги до якості підготовки учнів з іноземних мов, а відповідно, й до вчителя іноземної мови. Щоб успішно вирішувати задачі з оволодіння учнями освітніх стандартів, учителям іноземної мови треба докласти чимало зусиль. Прагнучи до збагнення професійної майстерності, вони з уроку в урок учать школярів учитись, розвивають їхні пізнавальні здібності, інтерес до предмета. Запропоновані в конкурсному відборі критерії оцінки роботи вчителя по суті відбивають його рівень кваліфікації, професіоналізму, результативності.
...
Читати далі »
|
Уряд спільно з Радою директорів шкіл домовились протягом двох тижнів розробити та ухвалити план першочергових заходів щодо розвитку загальної середньої освіти в Україні на період до 2012 року
Про це повідомила Прем'єр-міністр Ю.Тимошенко на засіданні Ради директорів середніх загальноосвітніх шкіл при КМ України. "По-перше, невідкладно потрібно випустити постанову про план заходів щодо розвитку загальної середньої освіти в Україні на період до 2012 року. І, по-друге, потрібно прийняти постанову про першочергові заходи щодо посилення автономії загальноосвітніх закладів", - наголосила Прем'єр-міністр. При цьому Глава Уряду відзначила, що перехід шкіл до фінансової автономії повинен здійснюватись на добровільній основі. "Потрібен перехідний період, щоб кожна школа мала можливість підготуватись", - зазначила Юлія Тимошенко і додала, що школи матимуть можливість відкривати свої розрахункові рахунки та створюватимуть бухгалтерії по мірі готовності. "Ми знімемо дату 1 січня - насилля не потрібне", - підкреслила Прем'єр-міністр. Крім того, під час наради Юлія Тимошенко наголосила на необхідності якнайшвидшого впорядкування питання випускних та вступних іспитів: "Не можна дітей екзаменувати двічі. Треба знайти ту форму, яка дає можливість виставити річні оцінки, врахувати бачення вчителів і одночасно зробит
...
Читати далі »
|
|