Є лише одна поважна причина запізнитися на роботу – зайти до школи.
Ср, 27.11.2024, 15:07
Харківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 119 Харківської міської ради Харківської області
 Визнана атестованою з відзнакою із загальним коефіцієнтом результатів діяльності 54,13 (високий рівень)
| RSS
Головна » 2009 » Жовтень » 22 » Методичні рекомендації до олімпіад(продовження).
Методичні рекомендації до олімпіад(продовження).
13:31

На форумі ХОНМІБО розмішено рекомендації до предметних учнівських олімпіад. Викладую і в новинах.

8. Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики у 2009/2010 навчальному році
Метою проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад з інформатики є сприяння розвитку алгоритмічного мислення у школярів, підвищення інтересу до програмування, стимулювання творчого самовдосконалення учнів, зацікавлення їх у якісному поглибленому вивченні інформатики, виявлення та розвиток обдарованих учнів, надання їм допомоги у виборі фаху.
ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з інформатики проводиться в один (практичний) тур, який триває 3 години. Учень може виконувати завдання на будь-якій мові програмування.
На ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики у 2009/2010 н.р. пропонуються окремі завдання для 8-9, 10-11 класів, які охоплюють розділ “Основи алгоритмізації та програмування” державної програми “Інформатика 10-11 класи”.
Обов’язковими є знання з таких тем:
- Алгоритми.
- Програми.
- Звернення до алгоритмів і функцій.
- Вказівки повторення й розгалуження.
- Цикли;
- Табличні величини.
- Рядкові величини
При програмній реалізації задач заохочується використання знань, здобутих учнями поза шкільною програмою (самостійно, на факультативних заняттях, спецкурсах), а саме:
- знати засоби програмної обробки файлів;
- вміти складати програми, які використовують роботу з файлами;
- вміти організовувати програмну обробку записів;
- створювати та використовувати для інтерфейсу програми графічні зображення.
Питання за умовами задач учні можуть задавати питання членам журі тільки протягом першого часу. Питання необхідно задавати тільки у письмовому вигляді. 
Завдання для кожного класу мають таку структуру:

№ завдання Рівень складності завдання Максимальна кількість балів за одне завдання
1. неускладненого рівня 5
2. достатнього рівня 10
3. достатнього рівня 15
4. високого рівня 20
Основними результатами роботи учасника має бути:
- алгоритм, що правильно та ефективно розв’язує поставлену задачу;
- програма, що реалізує запропонований алгоритм.
Особливості проведення олімпіад

При проведенні олімпіади з інформатики:
 учасникам не дозволяється користуватись додатковою літературою (посібниками, довідниками тощо);
 роботи виконуються за єдиними завданнями для всіх учасників по паралелям: 8-9 класи та 10-11 класи;
 присудження місць може проходити як за єдиними критеріями для всіх учнів усіх класів, так і для кожної паралелі, зокрема за рішенням журі.
Обов’язково в заявках на ІІІ етап Всеукраїнської олімпіади з інформатики вказувати мову програмування та її версію.

З повагою, 
Л.М.Старченко, методист Центру
експертизи якості освіти


Переглядів: 1020 | Додав: kharkovsc119 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Категорії розділу
ВАЖЛИВО!


Міні-чат
500
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
 
http://ne-gnevi-boga.at.ua/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Архів записів
Календар
«  Жовтень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Просмотреть Без заголовка
на карте большего размера


Copyright MyCorp © 2024